Marci a birkák közt

Lancaster, Lancashire, UK. utazok, kutatok, ismerkedem élő-élettelennel, világot látok, vuhúúúú!

Friss topikok

  • fabok: nekem nagyon nagy tapasztalat volt, tökjó ilyet csinálni! én egyelőre magamnak tartogatom, meg a s... (2011.10.09. 12:59) gyökerek
  • zseton: nagyon várjuk a folytatást! hogy állsz a készülődéssel, mi van a fejedben most??? (2011.09.21. 18:44) 1+3 tényleg 4?

Címkék

tej életérzés

2011.11.04. 13:16 fabok

az egyik városkörnyéki biciklis felfedezőtúrám során az előttem lévő autó egyszercsak megállt egy kanyarban, a vezető odament az útmenti üres bódéhoz, és kezében egy nagy üveg tejjel tért vissza az autóhoz. megnéztem én is magamnek: most először jártam trust payment standnál, ment is a pénz meg a becsületkasszába, a házitej meg a ketrecmentes tojás a hátizsákba.

egy tejesember is jár minden reggel az utcában, nekünk szerdán meg szombaton rakja a tejet az ajtó elé. és ha ez nem lenne elég, hogy a tej mekkora királyság:

A bejegyzés trackback címe:

https://marciinlancs.blog.hu/api/trackback/id/tr693353223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása