Marci a birkák közt

Lancaster, Lancashire, UK. utazok, kutatok, ismerkedem élő-élettelennel, világot látok, vuhúúúú!

Friss topikok

  • fabok: nekem nagyon nagy tapasztalat volt, tökjó ilyet csinálni! én egyelőre magamnak tartogatom, meg a s... (2011.10.09. 12:59) gyökerek
  • zseton: nagyon várjuk a folytatást! hogy állsz a készülődéssel, mi van a fejedben most??? (2011.09.21. 18:44) 1+3 tényleg 4?

Címkék

aktív nyugdíjaskor

2012.02.21. 12:30 fabok

két hónapja nem írtam. a lényeg h általánosságban tökjól megvagyok, a jelszó a 'study hard, live hard'. az mindenféle óráim mellett három olvasókörben vagyok benne + én vagyok az a fura csávó aki minden eszement nyitott szemináriumra/előadásra elmegy (múlt heti termés: mikrobiológiai laborban lévő papírfecnik nyelvi műfajelemzése, az eurózóna válsága leibnitz-i fogalmakkal, finn erdészek vízszennyezésének ideológiakritikája, feminista pionír eugenikai mellékvágányai). napközben nyüzsgés a tanszéken, esténként egy-két sör, hétvégén bicajtúra, séta a helyi jánoshegyre, meg lájtos bulik. újrafelfedezett szerelmem a sport, a napi kétszer negyedóra hegyen-völgyön bicajozás mellett átlag heti két uszika, egy squash (!!!) Owennel, egy mászás Gillel.

ez így persze mind faszán hangzik, de a dolgot beárnyékolja hogy kb. folyamatosan ott lebeg felettem a pénztelenség Damoklész-kardja és nemhogy utazgatni nincs pénzem és diplomaírásra is haza kell tolnom a seggem, de kb. bármikor elzárulhatnak a pénzcsapok. részmunkaidős melót keresek, de ez meg a másik Damoklész-kardot hozza közelebb: nagyon teljesítenem kell h egyáltalán legyen esélyem a kb. egyetlen kari full ösztöndíjra vagy a többi lehetőségre hogy jövőre finanszírozni tudjam a phd-t.

szóval a lényeg h bár dzsungeltúrákról és hatalmas kalandokról ezen a blogon nem fogok beszámolni, de azért jól megvagyok a kisvárosi életemmel és igyekszem néha letenni a seggem a gép elé és írni.

 

breaking news: megjött az első esszém eredménye: 72-5=67 pont a késés miatt, 70 fölött distinguised, de sebaj, így is elégedett vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://marciinlancs.blog.hu/api/trackback/id/tr374155675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása