Marci a birkák közt

Lancaster, Lancashire, UK. utazok, kutatok, ismerkedem élő-élettelennel, világot látok, vuhúúúú!

Friss topikok

  • fabok: nekem nagyon nagy tapasztalat volt, tökjó ilyet csinálni! én egyelőre magamnak tartogatom, meg a s... (2011.10.09. 12:59) gyökerek
  • zseton: nagyon várjuk a folytatást! hogy állsz a készülődéssel, mi van a fejedben most??? (2011.09.21. 18:44) 1+3 tényleg 4?

Címkék

intro

2011.09.11. 09:23 fabok

nyitottam egy új fejezetet az életemben. egyik napról a másikra. szeretném ezt dokumentálni a magam számára ugyanúgy, mint azoknak aki fontosak nekem, vagy én vagyok fontos nekik.

utazás. életem legintenzívebb és legizgalmasabb időszakai utazások voltak. folyamatos felfedezés, állandó új élmények és valahogy új világok felfedezésével együtt átalakul az otthoni is. éltem már több hónapot is amsterdamban vagy new yorkban, akkori mindennapjaimban még mélyebben beleláthattam ezekbe az új világokba, testközelből érzékelhettem, rácsodálkozhattam apró rezdülésekre és eközben otthon is érezhettem magam. de közben egy jókora kihívások is voltak a turistáskodáshoz képest, helyt kell állni egy ismeretlen közegben, kialakítani egy új világban egy új életet a mindennapok ritmusától kezdve a barátokon át addig, hogy tudjam mit akarok én egyáltalán itt. lancaster is egy utazás lesz, ahonnan haza akarom vinni az élményeimet, egy hosszú és egyelőre beláthatatlan utazás. sok élményem lesz, és egy új életem, állok elébe!

és ezeket az élményeket akarom leírni. mint a távoli, az angol történelmet és az ipari forradalmat magán viselő Lancashire, a gyönyörű hegyekkel, tavakkal, hideg tengerparttal, ősrégi és új városokkal. a sokféle emberek akikkel nem csak alakul ez a világ, hanem alakítják is azt. és akikkel találkozom majd a mindennapokban, és megfog valami bennük. akarok írni az egyetemről is, milyen a kutatni és mit kutatok. és mindeközben szeretnék minden lehetőséget kihasználni és mindenben részt venni, bejárni a környéket és az országot. és akarok írni otthonról is, hogy hogyan látom kintről és hogyan akarom majd alakítani amikor hazamentem.

ma reggel ahogy frissen felkelve a helyi community radio ezeket a gondolatokat hozta ki belőlem. megnyugtatásul persze elmondom, hogy nem leszek én mindig ilyen érzelgős, de személyes az igen. mert ezt a blogot magamnak is írom. de nem egy unalmas határidőnapló lesz hogy mikor mit csináltam, hanem azokról az behatásokról szól amik megfognak és érdekesek lehetnek nektek is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marciinlancs.blog.hu/api/trackback/id/tr223217351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása